Брендинг Державної Установи «Інститут травматології та ортопедії Національної академії медичних наук України»
ARTICLE PDF

Ключові слова

брендинг
брендинг закладу охорони здоров’я
імідж бренда
логотип

Як цитувати

Поляченко, Ю., Турчин, О., Безуглий, А., & Гайко, О. (2025). Брендинг Державної Установи «Інститут травматології та ортопедії Національної академії медичних наук України». TERRA ORTHOPAEDICA, (2(125), 4-10. https://doi.org/10.37647/2786-7595-2025-125-2-4-10

Анотація

Мета: висвітлення загальних аспектів брендингу закладу охорони здоров’я та повідомлення про створення нового логотипу ДУ «ІТО НАМН України». Для визначення та узгодження основних якостей іміджу бренда нашого закладу був застосований метод номінальної групи, який є структурованим процесом групового вирішення проблем і прийняття рішень. Для створення нового логотипу інституту був оголошений конкурс, після чого було розглянуто всі попередні назви закладу, як висновок, майже в кожній з них сталими залишалися три букви І Т О. Прототипом нового лого став відомий успішний логотип iPhone. Новий логотип являє собою напис «іТО» з сірими колірними акцентами. Створення нового логотипу нашого інституту є першим досвідом брендингу. Три літери з першого погляду створюють в свідомості пацієнта ряд асоціацій з певними очікуваними вигодами та цінностями, які він бажає отримати при зверненні саме до нашого.

https://doi.org/10.37647/2786-7595-2025-125-2-4-10
ARTICLE PDF

Посилання

Kawauche T.M. Medicina e Educacao no Seculo XVIII Rousseau inventor de Emilio. Educação e Filosofia. 2018;32(65):665-694. DOI: http://dx.doi.org/10.14393/REVEDFIL.issn.0102-6801.v32n65a2018-18.

Kawauche T.M. Medicine and Education in the 18th Century: Rousseau, inventor of Émile. Educação e Filosofia. 2018;32(65):665-694. DOI: http://dx.doi.org/10.14393/REVEDFIL.issn.0102-6801.v32n65a2018-18 [in Portuguese].

Delbecq AL, Van AH, Gustafson DH. Group techniques program planning : a guide to nominal group and Delphi processes. Scott: Foresman; 1975.

Emovon І. Ship System Maintenance Strategy Selection Based on DELPHI-AHP-TOPSIS Methodology. World Journal of Engineering and Technology. 2016;4(2):252-260. DOI: 10.4236/wjet.2016.42024.

Гайко ГВ. Державна установа «Інститут травматології та ортопедії НАМН України» - творчий шлях у сто років. Київ; 2019. 376 с.

Haiko GV. State institution “Institute of travmatology and orthopedics NAMS of Ukraine” – a hundred-year creative path. Kyiv; 2019. 376 p. [in Ukraine].

Brand naming: Thinking differently [Internet]. Andrew Taggart, Ph.D. 2011 [cited 2025 Jul 29]. Available from: https://andrewjtaggart.com/2011/12/14/brand-naming-thinking-differently/

Jara M. Retail Brand Equity: Measurements through Brand Policy and Store Formats. American Journal of Industrial and Business Management. 2018;8:3. DOI: 10.4236/ajibm.2018.83038.A.

Aaker D. Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name. New York: The Free Press; 1991. 299 p.

Keller KL. Conceptualizing, Measuring, and Managing Customer-Based Brand Equity. Journal of Marketing. 1993 Jan;57(1):1–22.

Барна НВ, Уланова СІ. Естетика іміджмейкінгу. Київ: Слово; 2012. 176 с.

Barna NV, Ulanov SI. Imidgmaking estetics. Kyiv: Slovo; 2012. 176 p. [in Ukrainian].

Небилиця ОА. Особливості формування іміджу медичних закладів. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2014;8(2):110-113.

Nebylytsia OA. Features of forming the image of medical institutions. Naukovyi visnyk Hersons’kogo derghavnogo universytetu. 2014;8(2):110-113. [in Ukrainian].

James K Elrod , John L Fortenberry Jr Driving brand equity in health services organizations: the need for an expanded view of branding. BMC Health Serv Res. 2018;18(3):924. doi: 10.1186/s12913-018-3679-4.

Rupp MT. Branding a college of pharmacy. Am J Pharm Educ. 2012; 12;76(9):166. doi: 10.5688/ajpe769166.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.